Ons kantoor heeft een klachtenprocedure. Indien u als opdrachtgever of als andere externe belanghebbende aanmerkingen heeft op het handelen van een van onze medewerkers of over de door ons geleverde dienstverlening, dan kunt u zich melden bij iedere medewerker van onze organisatie. Uw klacht zal vervolgens worden geregistreerd op een intern klachtenformulier.

Het is tevens mogelijk om uw klacht via een e-mail bericht aan ons kenbaar te maken via info@vanwieren-vellinga.nl. Ons streven is om binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht, uw klacht af te wikkelen. De behandelaar van uw klacht neemt contact met u op over de wijze van afhandeling.

Als u van mening bent dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, of dat uw klacht naar uw oordeel nog steeds niet bevredigend is afgehandeld, dan kunt u dit kenbaar maken door een e-mail bericht te sturen aan de Compliance Officer: complianceofficer@vanwieren-vellinga.nl.

Geen kostenvergoeding door uitblijven reactie

  • Inkomstenbelasting
  • 27-03-2025

De inspecteur van de Belastingdienst heeft een te hoge aanslag inkomstenbelasting opgelegd aan een belastingplichtige op. Hij is daarbij uitgegaan van gegevens, die hij heeft ontvangen van de werkgever. Deze gegevens blijken achteraf onjuist te zijn....

Lees meer

Haviltex-norm bepalend bij uitleg offerte administratiekantoor

  • Civiel recht
  • 27-03-2025

Een Nederlandse bv verkoopt artikelen aan particulieren in de EU. De bv schakelt een adviesbureau in om de btw-registratie en aangiften btw in verschillende EU-landen te verzorgen. Vervolgens ontstond een geschil over de facturen van het...

Lees meer

Interne compensatie bij onjuiste renteaftrek in vastgoedverhuur

  • Formeel recht
  • 27-03-2025

Een huiseigenaar bezit zeven verhuurde woningen. In zijn aangifte heeft hij inkomsten uit verhuur opgevoerd als resultaat uit overige werkzaamheden (ROW) met een negatief resultaat. De inspecteur accepteert de kosten niet. Tijdens de procedure erkent...

Lees meer