Ons kantoor heeft een klachtenprocedure. Indien u als opdrachtgever of als andere externe belanghebbende aanmerkingen heeft op het handelen van een van onze medewerkers of over de door ons geleverde dienstverlening, dan kunt u zich melden bij iedere medewerker van onze organisatie. Uw klacht zal vervolgens worden geregistreerd op een intern klachtenformulier.

Het is tevens mogelijk om uw klacht via een e-mail bericht aan ons kenbaar te maken via info@vanwieren-vellinga.nl. Ons streven is om binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht, uw klacht af te wikkelen. De behandelaar van uw klacht neemt contact met u op over de wijze van afhandeling.

Als u van mening bent dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, of dat uw klacht naar uw oordeel nog steeds niet bevredigend is afgehandeld, dan kunt u dit kenbaar maken door een e-mail bericht te sturen aan de Compliance Officer: complianceofficer@vanwieren-vellinga.nl.

Kamerbrief over toekomstig stelsel box 3

  • Inkomstenbelasting
  • 25-04-2024

De staatssecretaris van Financiën heeft een brief aan de Tweede Kamer gestuurd over de ontwikkelingen rond de belastingheffing in box 3 van de inkomstenbelasting. In de brief gaat de staatssecretaris in op de aankomende arresten van de Hoge Raad over...

Lees meer

Geen extra verhoging minimumloon per 1 juli, wel indexering

  • Sociale verzekeringen
  • 25-04-2024

De Eerste Kamer heeft het wetsvoorstel met een extra verhoging van het wettelijke minimumloon per 1 juli 2024 verworpen. De reguliere halfjaarlijkse indexering van het minimumloon gaat wel door. Per 1 juli stijgt het minimumuurloon met 3,09% tot...

Lees meer

Kabinet wil verbod op contante betalingen boven € 3.000

  • Formeel recht
  • 25-04-2024

Het wetsvoorstel plan van aanpak witwassen omvat een verbod op contante betalingen boven € 3.000. Het wetsvoorstel is door de Tweede Kamer controversieel verklaard nadat het kabinet is gevallen. De ministers van Financiën en van Veiligheid en...

Lees meer