Bijeenkomst: Klantgericht ondernemen

01-05-2025 20:00 - Kantoor Van Wieren & Vellinga - Zuiderschans 4 9101 PZ Dokkum

Hoe zorgt u ervoor dat klanten niet alleen tevreden zijn, maar ook graag bij u terugkomen? Klantgericht ondernemen is meer dan goede service bieden – het vraagt om een strategische aanpak waarin uw medewerkers, bedrijfscultuur en werkwijze naadloos aansluiten op de behoeften van uw klanten.

Tijdens de bijeenkomst ‘Klantgericht Ondernemen daagt André Tolsma van TDVL u uit om met een frisse blik naar uw eigen onderneming te kijken. Wat vinden klanten écht belangrijk? Hoe spelen uw medewerkers een sleutelrol in klanttevredenheid? En wat kunt u leren van de mentaliteit en discipline uit de topsport?

Met praktijkvoorbeelden en concrete adviezen helpt André u om klantgerichtheid niet alleen als uitgangspunt, maar als kracht van uw onderneming te zien. U krijgt nieuwe inzichten waarmee u direct aan de slag kunt om de klantbeleving te verbeteren en uw bedrijf te laten groeien. Ondernemen wordt na deze avond nog veel leuker! 

Inschrijven

U kunt zich inschrijven voor dit evenement door uw gegevens hieronder in te voeren.

Geen kostenvergoeding door uitblijven reactie

  • Inkomstenbelasting
  • 27-03-2025

De inspecteur van de Belastingdienst heeft een te hoge aanslag inkomstenbelasting opgelegd aan een belastingplichtige op. Hij is daarbij uitgegaan van gegevens, die hij heeft ontvangen van de werkgever. Deze gegevens blijken achteraf onjuist te zijn....

Lees meer

Haviltex-norm bepalend bij uitleg offerte administratiekantoor

  • Civiel recht
  • 27-03-2025

Een Nederlandse bv verkoopt artikelen aan particulieren in de EU. De bv schakelt een adviesbureau in om de btw-registratie en aangiften btw in verschillende EU-landen te verzorgen. Vervolgens ontstond een geschil over de facturen van het...

Lees meer

Interne compensatie bij onjuiste renteaftrek in vastgoedverhuur

  • Formeel recht
  • 27-03-2025

Een huiseigenaar bezit zeven verhuurde woningen. In zijn aangifte heeft hij inkomsten uit verhuur opgevoerd als resultaat uit overige werkzaamheden (ROW) met een negatief resultaat. De inspecteur accepteert de kosten niet. Tijdens de procedure erkent...

Lees meer